Home> Nantu à noi> Prufessiunale di a Cumpagnia

Prufessiunale di a Cumpagnia

A nostra Cumpagnia


Shenzhen Chengxing Packing & Material Co., Ltd hè stata fundata in u 2004, chì hè una impresa di importazione è esportazione di tippu di fabricazione di materiali di imballu di alta qualità .Per allargà u mercatu, u Gruppu Chengxing hà stabilitu duie sucietà filiali, Shenzhen Chengxing Weiye Industrial è Shenzhen jinyu Industriale in lugliu, 2011 è nuvembre, 2014.

I prudutti principali di Shenzhen Chengxing Packing & Material Co., Ltd includenu Packing Tape, Food Packaging Plastic Wrap, Stretch Wrap, Angle Board, Packing Belt / Plastic Strapping, è altri materiali di imballu. A zona in a basa di fabricazione Dongguan più di 100.000 metri quadrati, cù internaziunali avanzata 5-layer co-extruded film cast machine, multi-layer co-extruded machines, high speed OPP multi-color machine di rivestimentu, multi-culore macchina di stampa automatica etc.

A nostra fabbrica hà sempre focalizata nantu à a produzzione di vari nastri di ufficiu è industriali, cume nastru d'imballu Bopp, nastru di stampa, nastru di cancelleria, nastru di mascheramentu, nastru di nastru, nastru à doppia faccia, nastru di schiuma, nastru di vetraghju, nastru di carta kraft, gigante BOpp rotulu, film Bopp, ecc. Ci basemu dinò nantu à a nostra squadra di ricerca per l'innuvazione. Dunque, di tantu in tantu, circheremu di prumove alcuni prudutti novi per adattassi à u mercatu. Mantenemu ancu scambii di cumpetenze è relazioni di cooperazione cù parechje istituzioni di ricerca in casa è à l'internu. Avemu attrezzature avanzate, alta tecnulugia è cun un certu numaru di travagliadori specializati chì anu avutu e tecniche di fabricazione di materiali di imballaggio per parechji anni, impegnati à sviluppà eccellenti prudutti premium è ancu u megliu serviziu per a fornitura di materiale d'imballu. Speremu chì questu vi dà una visione di e capacità è di i servizii di e nostre fabbriche.


U nostru Partner


Dapoi a creazione di a sucietà, l'ordini sò aumentati di 80%, è u sviluppu di l'imprese s'hè allargatu rapidamente à u mercatu mundiale. Avemu un cumpagnu cunnisciutu, cum'è Grande Muraglia, Lenovo, Wal-Mart, Odie, Amway, Pepsi. Attraversu i nostri prudutti di alta qualità è un serviziu cunsideratu, ogni utilizatore torna cun soddisfazione.

Shengzheng Chengxing packing



Lista di Prodotti Relatati
Vi cuntatteremu micca immunque

Cumplete più infurmazioni per chì si pò cuntattà cun voi più veloce

A dichjarazione di privacy: A vostra privacy hè assai impurtante per noi. A nostra cumpagnia prumette micca di divulgà a vostra infurmazione persunale à qualsiasi expana cù i vostri permessi espliciti.

Mandà